Jag vill göra slut med silverhantlarna nu

Jag förstår att ni måste ha väntat med spänning. Så jag ska inte dra ut på det längre. Det blev ett dubbelpass bestående av styrketräning och därefter yogalates.

Styrketränade lite mage, bröst, biceps och triceps. Längtar efter när jag kan gå över från silverhantlarna till de svarta hantlarna i bicepscurl. Det är så nära, så nära och jag vill så gärna, men mina armar orkar helt enkelt inte än. Allt har sin tid antar jag.

Yogalates var något helt nytt för mig. Det var ett 60 minuterspass där man blandade det bästa från yoga och pilates. Tyckte om det. Jag har mest tränat yoga innan, men det var skönt att varva med något annat.

20120503-222212.jpg
solig dag i Göteborg och jag njöt, njöt för fulla muggar

//vårkänslor kl 22.23//

Om enlilatanke

Dansar ibland. Äter med jämna mellanrum. Lite av allt. Det går högt och det går lågt. Sjunger i duschen. Springer. Lyfter vikter och letar ådror. Får blåmärken av det mesta. Boxas och blir ett blåmärke. Om ni vill så får ni följa mig. Med lila tankar kan det sluta var som helst. Finns det ens ett slut.
Detta inlägg publicerades i gym, träning, yogalates och märktes , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar