Läskiga vader

Hej! Redan torsdag! Snart är det ju helg igen 🙂

Är tillbaka på träningsfronten också, efter att ha tagit det lugnt i nästan en vecka. En långpromenad i tisdags till matbutiken och sedan ett gympass igår. Körde baksida lår, vader och rygg. Tycker det är lite läskigt att träna vader. Det känns som att jag kan lägga på hur mycket som helst, att det aldrig blir för tungt. Men så plötsligt, utan förvarning, blir det lite för tungt och jag kan knappt gå dagen därpå. Träningsvärk i vaderna är inte att leka med.

Idag är en dag med massa möjligheter. Valen är många, för många. Får se vad jag väljer. Spännande, jag vet.

20120503-092547.jpg

20120503-092632.jpg

bilder från tisdagspromenaden

//faller du om jag tar emot kl 09.27//

Om enlilatanke

Dansar ibland. Äter med jämna mellanrum. Lite av allt. Det går högt och det går lågt. Sjunger i duschen. Springer. Lyfter vikter och letar ådror. Får blåmärken av det mesta. Boxas och blir ett blåmärke. Om ni vill så får ni följa mig. Med lila tankar kan det sluta var som helst. Finns det ens ett slut.
Detta inlägg publicerades i gym, powerwalk/promenad, träning och märktes , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar