Vila med stil

Förra veckan var en snurr-tänka-känna-vecka. Det blev endast en vända till gymmet då jag körde ett helkroppspass med A. Hjälpte honom med olika övningar och gav honom mina tips 🙂 gav honom även förslag på alternativa övningar. Vi var där i nästan två timmar eftersom min mun aldrig tystnade och tipsen aldrig tog slut. Efter passet sa A. att han nog aldrig styrketränat så hårt och att han fått ett annat perspektiv på hur man kan träna. Det kändes kul och upplyftande att få en sån fin kritik. Jag hoppas att vi kan träna ihop snart igen.

Den här veckan har jag hunnit med två styrketräningspass och ett combatpass. Idag blir det dock vila för hela slanten. Vilar med stil.

På tal om något annat så har jag hittat ett recept på en raw food kaka som jag måste testa. Lägger upp den här om det blir bra. Eller det kanske är intressant även om det inte blir bra? Höra hur Alexandra klantar sig i köket?

//klantfjant kl 15.57//

20120307-155847.jpg

Om enlilatanke

Dansar ibland. Äter med jämna mellanrum. Lite av allt. Det går högt och det går lågt. Sjunger i duschen. Springer. Lyfter vikter och letar ådror. Får blåmärken av det mesta. Boxas och blir ett blåmärke. Om ni vill så får ni följa mig. Med lila tankar kan det sluta var som helst. Finns det ens ett slut.
Detta inlägg publicerades i bodycombat, gym, lilatanke, träning och märktes , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar