Either you do it, or you don’t

Hej! Löpning och styrketräning idag! Älskar att träna! Har inte gjort så mycket på några dagar och mår inte bra när jag blir inaktiv alldeles för länge. Det är en sak att inte träna (viktiga vilan) men när min fritid blir mest stillasittande alldeles för länge blir det jobbigt. Jag får myror i benen, blir seg, deppad, får ont i kroppen och blir trött. Varje gång jag tränar får jag samtidigt svar på varför jag gör det; hela min kropp och mitt psyke älskar det.

20120716-222903.jpg

min syster och jag på gymmet idag

//men saknar min fredagsboxning kl 22.31//

Om enlilatanke

Dansar ibland. Äter med jämna mellanrum. Lite av allt. Det går högt och det går lågt. Sjunger i duschen. Springer. Lyfter vikter och letar ådror. Får blåmärken av det mesta. Boxas och blir ett blåmärke. Om ni vill så får ni följa mig. Med lila tankar kan det sluta var som helst. Finns det ens ett slut.
Detta inlägg publicerades i gym, löpning, träning och märktes , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar