T-rex hatar det, men inte jag

Sådärja! Klockan är 13.35 och det är tre och en halvtimme kvar till crosstrainingpasset. Gillar det mer och mer för varje vecka. Tycker om att träningen är så varierad och att uppläggen är olika varje vecka. Det ger mig en kick att först se vad vi ska gå igenom och tänka ”shit, hur ska det här gå?!” och sedan svettas stånkas pusta och frusta och till slut ha klarat av det som jag inte trodde jag skulle klara. Kickar och endorfiner. Trött men samtidigt pigg. Glad.
Ligger på 11:e plats just nu på väntelistan, så förhoppningsvis får jag en plats 🙂

Igår körde jag lite styrka. Det blev lite marklyft, lite vadpress, lite lårcurl, rygglyft och en magövning. Mycket baksida med lite mage helt enkelt.

20120315-134357.jpg

//tankeflow kl 13.45//

Om enlilatanke

Dansar ibland. Äter med jämna mellanrum. Lite av allt. Det går högt och det går lågt. Sjunger i duschen. Springer. Lyfter vikter och letar ådror. Får blåmärken av det mesta. Boxas och blir ett blåmärke. Om ni vill så får ni följa mig. Med lila tankar kan det sluta var som helst. Finns det ens ett slut.
Detta inlägg publicerades i crosstraining, gym, träning och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till T-rex hatar det, men inte jag

  1. yasmin skriver:

    hahaha, varje gång jag ser den där bilden asgarvar jag. x)

Lämna en kommentar