Nyvaken ankcharm

På väg till gymmet för styrketräning och ett spinningpass. Har en del att göra idag men börjar som sagt med träning. Prioriterar hälsan först. Det kommer jag alltid göra. För när man börjar inse hur viktig hälsan är så ter sig allt annat bagatellartat. Ingenting fungerar ju om jag inte mår bra.
Lägger upp en bild som jag tog imorse. Ursäkta nyvakenheten. Ursäkta ankan i bakgrunden. Eller så slutar jag ursäkta och benämner det istället som charmigt.

20120126-104731.jpg

//hörs och ses och sånt kl 10.48//

Om enlilatanke

Dansar ibland. Äter med jämna mellanrum. Lite av allt. Det går högt och det går lågt. Sjunger i duschen. Springer. Lyfter vikter och letar ådror. Får blåmärken av det mesta. Boxas och blir ett blåmärke. Om ni vill så får ni följa mig. Med lila tankar kan det sluta var som helst. Finns det ens ett slut.
Detta inlägg publicerades i gym, spinning, träning och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nyvaken ankcharm

Lämna en kommentar